Naar inhoud
Maatwerk in Chiptuning Zoek op model/merk

Honda Roetfilter

Honda motoren kampen geregeld met roetfilter storingen en DPF/roetfilter problemen. Oorzaak van het Honda DPF probleem komt mede door overmatig/constant regenereren. Voor Dit Honda DPF probleem heeft Digicar een permanente software oplossing ontwikkeld i.c.m. gebruikelijke (de)montage. Met Honda DPF verwijderen wordt vaak een gemiddelde brandstof besparing van 1L/100km gerealiseerd.

Kenmerken Honda Roetfilter problemen

Storingen met betrekking tot het Honda DPF worden voor u duidelijk in kaart gebracht. Op basis van de gegeven storingen zullen wij een roetfilter modificatie ontwikkelen. Mocht u op afstand al problemen uit willen sluiten, gebruik onderstaand voorbeeld als veel voorkomende kenmerken van Honda roetfilter problemen:

  • Stijging van het oliepeil.
  • Storingslampje springt aan.
  • De Honda blijft constant regenereren.
  • Minimaal vermogen beschikbaar (Noodloop programma)
  • Voertuig rookt buitensporig.
  • Schokkerig aanvoelen van het voertuig.
  • Verstopt Roetfilter.
  • Bij diagnose stellen kunnen o.a. volgende storingen naar voren komen:
    • Foutcode P2002 Roetfilter cilinderrij 1 - efficiëntie onder drempelwaarde
    • Foutcode P2003 Deeltjesafscheider, cilinderrij 2 - efficiëntie onder drempelwaarde
    • Foutcode P200C Dieselroetfilter, cilinderrij 1 - te hoge temperatuur
    • Foutcode P200D Dieselroetfilter, cilinderrij 2 - te hoge temperatuur
    • Foutcode P200E Katalysator, cilinderrij 1 - te hoge temperatuur

Uw Honda Roetfilter oplossing

Digicar Engineering heeft software ontwikkeling volledig in eigen beheer. Hierdoor zijn wij instaat voor u per voertuig specifiek de belangrijke DPF facetten (o.a. Regeneratie) volledig softwarematig ter herprogrammeren. I.c.m. gebruikelijke (de)montage bent u gegarandeerd verlost van hardnekkige Honda Roetfilter problemen.

  • Volledig verlost van alle voorkomende DPF problemen.
  • Permanent geen DPF melding of motormanagement storing(en).
  • Olie -en brandstof verbruik zal in veel gevallen gunstiger uitvallen (gem. 1L/100km).*
  • Mindere belasting van de turbo.
  • Geen stijging -en verdunning van olie door overmatige regenereren.
  • Verbeterde rijprestaties, door het beter ademen van de motor.*
  • Verlening van het onderhoudsinterval.
  • DPF verwijderen en uitprogrammeren is velen malen goedkoper dan vervanging.

Laat u ten alle tijden correct informeren betreft de mogelijkheden. Digicar biedt naast deze modificatie nmaelijk ook een optie tot hoogwaardig roetfilter reinigen, in veel gevallen is uitprogammeren dan niet noodzakelijk!

Let op: Laat u goed informeren omtrent het roetfilter!

Werkwijze

Door het Honda Motormanagement systeem te herprogrammeren worden alle problemen ontrent het Honda Roetfilter uitgesloten. Hierbij wordt per voertuig afzonderlijk een modificatie gerealiseerd. Door de volgende punten in acht te nemen bent u verzekerd van kwalitatief hoogwaardig eind product.

  • Uitgebreid Diagnose meting voor -en achteraf.
  • Live data meting op belangrijke punten.
  • Uitgebreide checklist volgen op specifieke motor onderdelen.
  • Digicar, uw specialist

Honda Roetfilter verwijderen en uit programmeren is voor de automotive sector al jaren het roetfilter alternatief. Honda roetfilter uitprogrammeren wordt mede uitgevoerd voor particulier, diagnose specialisten, garagebedrijven en zelf Merkdealers.

Roetfilter verwijderen Roetfilter verwijderen

Vraag direct een offerte aan!

Reviews

  • Cees K.

    De vlotte klantvriendelijke houding van de medewerkers en het snel uitvoeren van de gevraagde en geadviseerde wijzigingen, hebben onze MB kampeerauto ...

    Lees meer
  • Izak Rietveld

    Goede service, toen bleek dat turbo running niet aan kon door technisch mankement werd dit netjes gemeld. Als turbo stabiel is kom ik zeker terug voor ...

    Lees meer
  • M. Tuinstra

    Beste Digicar,

    Al met meerdere auto's geweest en iedere keer weer naar volle tevredenheid geholpen. Kwalitatief
    uitstekend met vriendelijk en kund ...

    Lees meer
  • Jan Reneman

    na diverse pogingen mijn Citroen Jumper ( Possl) van 110 pk/ 250Nm wat meer vermogen te geven, ben ik bij Digicar terecht gekomen. In een woord: klass ...

    Lees meer
Bekijk alle reviews

Cookie-instellingen

Digicar maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.

Accepteren Weigeren