Naar inhoud
Roetfilter Audi 2000X461 Digicar

Audi Roetfilter

Roetfilter Audi - De roetfilter oplossingen voor (structurele) roetfilter problemen en bovendien velen malen goedkoper dan het Audi roetfilter vervangen.

Oorzaak Audi roetfilter probleem

Uw Audi zal bij een verstopt roetfilter (ook wel DPF, diesel partikel filter) gaan 'regenereren', om zo het roetfilter automatisch schoon te branden. Echter is het DPF van Audi vaak al dusdanig verstopt dat frequentere regeneratie geen invloed meer heeft.

Wanneer het roetfilter dusdanig verstopt zit kan het grote problemen tot gevolg hebben, waaronder hoog brandstofverbruik en zelfs ernstige motorschade aan uw Audi. Wees dus extra alert bij onderstaande symptomen:

Symptomen DPF-Roetfilter probleem Audi

  • Motorstoringlampje DPF knippert
  • Mogelijke olie peil stijging.
  • Overmatig regenereren van de Audi.
  • DPF-Roetfiter verstopt/vol, het voertuig houdt erg in qua acceleratie door het verstopt DPF-Roetfilter.
  • De Audi verkeerd in het “Noodloop-Programma”, te herkennen aan minimaal vermogen/snelheid beschikbaar.
  • Stotteren/schokken van de Audi

Vraag direct een offerte aan!

Oplossingen Audi roetfilter

Bij iedere moderne Audi dieselmotor zal het roetfilter op den duur vervangen dienen te worden. Het Audi roetfilter vervangen loopt al gauw op richting EUR 2.000 ,=. Digicar biedt twee hoogwaardige en kostenbesparende alternatieven ten opzichten van vervangen!


Audi roetfilter reinigen

Roetfilter-reinigen-machine.jpg

Digicar Engineering hanteert een hoogwaardige en professionele werkwijze van Audi roetfilter reinigen. Door een uitgebreide diagnose -en rapportering uit te voeren bent u verzekerd van het beste resultaat. Na reinigen is uw Audi Roetfilter voor c.a. 90% weer zo goed als nieuw.

Onze reinigingsmethode voldoet aan strenge kwaliteitseisen en TÜV certificering. Aanvullend wordt ieder dieselfilter volledig gecontroleerd en krijgt u altijd een uitgebreid rapport met de behaalde resultaten van de reiniging!


Audi roetfilter verwijderen

Roetfilter-verwijderen-programmeren.jpg

Audi roetfilter verwijderen is een motor managementsysteem aanpassing waar Digicar Engineering in is gespecialiseerd. Naast het gebruikelijke (de)montagewerk rondom het DPF, wordt er een software aanpassing gerealiseerd waarbij het volledige regeneratie proces wordt uitgeprogrammeerd in het Audi Motormanagementsysteem (ECU).

Bij het roetfilter verwijderen van Audi is het van groot belang dat het regeneratieproces op een goede manier wordt geprogrammeerd. Wanneer dit niet op de juiste manier wordt gemodificeerd kan dit gemakkelijk tot ernstige motor opleveren! Bij Digicar krijgt u hierop levenslange software garantie!

Laat u ten alle tijden correct informeren betreft de mogelijkheden. Digicar biedt naast deze modificatie namelijk ook een optie tot hoogwaardig roetfilter reinigen, in veel gevallen is uitprogammeren dan niet noodzakelijk!

Benieuwd naar de mogelijkheden omtrent uw Audi Roetfilter? Neemt u dan gerust contact met ons op via 0314-362525 of via ons contactformulier. Er is bij Digicar Engineering altijd een passende en hoogwaardige oplossing voor uw auto.



Waarom Digicar?

  • Garantie op onze software zolang u de auto rijdt!
  • Ontwikkeling volledig in beheer
  • Maatwerk - we houden graag rekening met uw persoonlijke wensen
  • Eigen dealernetwerk +40 dealers wereldwijd
  • Uniek diagnosetraject rondom onze werkzaamheden
  • Sinds 2004 gespecialiseerd in unieke softwarediensten

Velden met een * zijn verplicht

Reviews

  • Henk van den Berg

    Eind september 2021 mijn Audi A3 e-tron laten chiptunen. En gelijktijdig een aanpassing aan DSG.bak laten doen. En na een kleine 4 uur wachten: Een on ...

    Lees meer
  • Edward van 't Zelfde

    4 november 2021 heb mijn Volkswagen Sharan 2.0 TSI 200 PK een ‘walnut blasting’-kuur gegeven bij Digicar in Doetinchem. De kilometerstand was inmiddel ...

    Lees meer
  • Bos

    Kan Digicar een ieder aanraden.
    Ben inmiddels 4x bij ze langs geweest .
    Verdeeld over 2 gti's ;
    1 x stage 1 golf 5 gti tuning.
    Walnut blasting in ...

    Lees meer
  • Nico Dijkslag

    Omdat deze week mijn Fabia RS een grote beurt krijgt leek het mij wijs om de 1.4TSI 180pk chemische te laten reinigen aangezien 35000km geleden de inl ...

    Lees meer
Bekijk alle reviews

Cookie-instellingen

Digicar maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.

Accepteren Weigeren